Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Λευκόβρυση Κοζάνης:5 παρατημένα κουτάβια σε μια κούτα

Χθες μου είπε ο παππούς μου πως κάπου είδε 4 κουτάβια και λίγο πιο πέρα μια κούτα.Σήμερα λοιπόν,ξέροντας στο περίπου που θα είναι πήγα να τα βρω.Όταν έφτασα ήταν μόνο 2 χωμένα δίπλα από την κούτα που κάποιος "ευσυνείδητος" παράτησε,θεωρώντας πως είναι ικανά να επιβιώσουν μόνα τους.Δεν ηξερα βεβαια αν έπρεπε να χαρώ(που ήταν μόνο 2),γιατί κάποιος καλός άνθρωπος φροντίζει τα υπόλοιπα ή να πανικοβληθώ γιατί κάτι μπορεί να τους είχε συμβεί.
Με το που τα πλησίασα το ένα έτρεξε προς τα πάνω μου ενώ το άλλο άρχισε να φωνάζει και να κλαίει.Πρόσπαθησα να το ηρεμίσω και τους έδωσα τροφή που είχα μαζί μου.Μετά από λίγη ώρα ήρθαν 2 πιτσιρίκια και φέραν και τα αδέρφια τους(άλλα 3 κουτάβια).Μου είπαν πως τα είχαν πάρει για να τα ταΐσουν.Ανακούφιση που δεν είχαν πάθει τίποτα...Ωστόσο τα παιδάκια δεν ξέραν πως να φερθούν στα κουτάβια κ εκεί που το ένα κρατούσε ενα κουτάβι,επειδή αυτό(όπως ήταν λογικό) δεν έμεινε ακίνητο το άφησε και έπεσε και χτύπησε στα πλευρά κ άρχισε να κλαίει.Κ όταν ρώτησα γιατί το έκανε αυτο μου είπε "Αφού κουνιόταν"...Δεν τα κατηγορώ, μικρά ήταν και ίσως να μην ξέραν ότι και τα ζώα πονάνε..Αλλά αυτό δεν πάει να πει πως δεν πρέπει να βοηθήσουμε αυτά τα πανέμορφα κουτάβια που είναι παρατημένα στο έλεος του καιρού και των αμαξιών που περνάνε από εκεί.
Τα έβγαλα μερικές φωτογραφίες ώστε αν κάποιος ενδιαφέρεται να υιοθετήσει κάποιο να έχει μια εικόνα.Έχω και βίντεο το οποίο ίσως ανεβάσω αύριο.Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω και με σωματεία της Κοζάνης και θα υπάρξει ενημέρωση για τα νέα τους.
Προς το παρόν όμως κάνω θερμή παράκληση να το προωθήσετε όσο μπορείτε,μιας κ εγώ μόνο από δω μπορώ να το προωθήσω.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

- update: Πήρα τηλέφωνο στο Αγγίζωο και μου είπαν πως από αύριο θα δουν τι μπορούν να κάνουν.

Η κουταβίτσα που βλέπετε παρακάτω είναι το μόνο θηλυκό απο τα 5 και το πιο παχουλούτσικο και φοβιτσιάρικο.Ωστόσο μέσα στο 5' έχει ξεπεράσει το φόβο της και αρχίζει το παιχνίδι.


Ο αλητάκος που βλέπετε είναι αρσενικός και αρκετά πεινασμένος αν κρίνω απο το πόσο λεπτός είναι.Κατά τ'άλλα είναι ζωηρός και φιλικότατος.






Ο νεαρός που ακολουθεί είναι ο πιο παιχνιδιάρης από όλα τα κουτάβια.
























Το πιτσιρίκι που ακολουθεί είναι ένας πολύ ήσυχος κούταβος που απ'ό,τι φαίνεται αγαπάει το φακό.Επίσης είναι πολυυύ λεπτούλης.









Και ο μαυρούλης ήσυχος , φιλικότατος και πεινασμένος...





Και μερικές ομαδικές φωτογραφίες όπου αυτή η μικρή αγέλη προσπαθεί να μείνει ενωμένη ώστε να επιβιώσει από όσους κινδύνους την περιμένουν αν δεν βρουν άμεσα σπιτάκια.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου